Legjobb gyakorlatok tartózkodó vendégek egy luxus szálloda

7999385997_1e6990c44e_z

A legtöbb ember pénzt takarít évekig menni, hogy végső vakáció. Ez általában azt jelenti, megy a tengerentúlon, valami egzotikus vagy jól ismert turistacélpont és ott egy jó szállodában. Ezen típusú nyaralást, akkor általában nincs lelkiismeretfurdalás a splurging magát és családját, hogy mindenki élvezheti, és élni, legalábbis átmenetileg, egy elkényeztetett, fényűző életet.

De még ha lesz kiadások egy csomó pénzt erre nyaralás, különösen a tartózkodás egy luxus szálloda, ez nem jelenti azt, hogy a szabadság, hogy bármit akarsz, amely tartalmazza, hogy rossz a szálloda vendégei. Annak érdekében, hogy Ön és mindenki a fél lehet tekinteni a szálloda személyzete olyan nagy vendég, az alábbiakban néhány jó gyakorlatok szálloda vendégei kell tartania, vagy kövesse:

Roderick Eime – 2011

Soha ne veszítse el az önuralmát. Bizonyos problémák és kérdések is felmerülhetnek, akkor is, ha marad egy választás luxusszálloda. Ellenőrzése, például, néha túl hosszú, különösen a csúcsidőszakokban. Lehet, hogy várni a sort sokáig a turn és mint ilyen, akkor elkezd egyre türelmetlenebb.

 

Azonban ez nem mindig oka, hogy elveszti a türelmét. Az utolsó dolog, amit szeretnék, hogy a harcot a személy, a recepción az első napon tartózkodás a szállodában. És ha nem akarja, hogy a többi vendég, hogy a nem megfelelő viselkedés is. Annak elkerülése érdekében, a bosszantó helyzet, mint ez, érkezik, a korai, így legalább harminc percet a check-in eljárást. Tartsuk szem előtt azonban, hogy még ha azt tervezi, az idő nagyon jól, néha a dolgok csak úgy történnek, hogy váratlan késedelmet. Ilyen körülmények között, mindig marad türelmes és nyugodt.

Roderick Eime – 2011

Egymással, és csatlakoztassa az alkalmazottakkal. Ez nem jelenti azt megjegyezni az összes nevét szállodai alkalmazottak. Azonban, ha lehet legalább emlékszik a nevét az alkalmazottak találkozik rendszeresen, hogy valóban így egy extra erőfeszítést, hogy kedves neked, ez lesz nagyon méltányol, és még motiválja a személyzet, hogy még szebb az Ön számára. Megfelelő hotel etikett azt diktálja, hogy legalább megpróbálja ezt viszonozni meleg gesztus, egy valódi és hiteles emberi kapcsolatban néhány személyzet.

Légy tisztelettudó. Végül csak azért, mert a fizető ügyfél nem jelenti azt, hogy menj a szálloda környékén igényes különleges bánásmódot, és várta, hogy tiszteletben kell tartani mindenkor a személyzet közben goromba nekik. Megfelelő hotel etikett azt állítja, hogy a tekintetben mindkét irányban működik. Mint ilyen, mindig azt mutatják, őszinte és valódi tisztelet a személyzet, függetlenül azok helyzetét, és akkor kapnak a tiszteletet cserébe. Ezen túlmenően, tiszteletben tartja a szállodaépület is. Legyen óvatos, ha a készülékek és egyéb jellemzői és berendezési tárgyak a szobában.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.